Tuesday, August 7, 2007

Thank you BKS....

Salam hormat dan sayang untuk penjana BKS Mr.Ujang & Kak Red, terima kasih diatas kesempatan dan peluang yg diberikan pada saya di BKS untuk bersama-sama memeriahkan dan menjadikan BKS satu batu loncatan bagi saya untuk di kenali dan mengenali sahabat2 bloggers yg lain.




Sejak kemunculan saya didalam dunia blogger ni, bermacam-macam perangai, perasaan, suka duka, dan hati budi manusia dpt sy hayati dan dengari. Diantaranya org nya ialah " Kak Red ".
Saya sendiri dah mengangap seperti kakak saya sendiri. Im so proud with you Kak Red.
Ucapan terima kasih dan salam sayang buat Kak Red kerana sudi memberikan saya peluang kali pertama utk menyertai BKS, sukar untuk saya lupakan dan buang jauh dari benak ingatan saya,
Sesuatu yg amat indah dan kenangan yg menarik untuk BKS. Terima Kasih untuk " The Red Lover ".



Untuk sahabat saya Ujang, you are the best person..., sejak mengenali Ujang saya amat gembira sekali dengan apa yg sy dapat pelajari dari nya, antaranya dengan layout baru untuk blog saya, dan saya dpt tahu serba sedikit dalam dunia berblog ini, saya amat berbesar hati jika Ujang dpt terus membantu saya lagi di masa-masa akan dtg. Untuk Ujang saya amat bangga juga dengan usaha keras anda mengadakan competition ini untuk semua sahabat2 bloggers di luar sana, dengan kerja keras anda dan penat lelah anda, saya berharap semua sahabat blogger di seluruh dunia dpt mengenali antara satu sama lain, Akhir kata untuk Ujang..." Makcik Zainung panggil kamu tu......heheheee..

Bagi diri saya walaupun saya tidak berjaya ke pusingan seterus nya, tetapi saya amat bangga dengan diri saya sendiri, kerana saya percaya bahawa saya adalah satu-satu nya peserta pertama bukan melayu berada di BKS, sesuatu yg amat menarik bagi saya, saya amat bebesar hati, walaupun saya sibuk dengan kerja saya, dengan shift pula tu..saya tetap dapat menyiapkan tugasan BKS dengan masa yg diperuntukkan. Saya memang agak sibuk dengan kerja di akhir2 ini.Untuk berehat dan tidur pun sekadar ala kadar sahaja. Hanya waktu makan dengan sahabat2 saya untuk seketika, kadang2 membuatkan saya gembira dan lupa dengan kerja.

Untuk semua peserta-peserta yg masih lagi bertahan di BKS, saya ucapan tahniah Pada anda semua, anda semua memiliki keunikan masing2 dan daya kreativiti sendiri. Teruskan usaha anda semua, kegigihan dan kecekalan anda membuatkan saya , kagum dgn anda semua. Anda semua adalah yg terbaik...

Saya teringat dengan kata2 pelakon terkenal di Malaysia kini, iaitu Rosyam Noor, dia pernah berkata bahawa, biarlah seseorang itu kalah dan tesingkir, tetapi biar lah keluarnya dan melangkah keluar sebagai seorang yg " Bermaruah ".

Salam sayang untuk UjangMD & Kak Red, dan juga semua sahabat2 blogger yg lain.
Saya tinggalkan anda semua dengan clip video ini, semoga anda semua terhibur.

James Blunt ( Goodbye my lover )



Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
‘Cause I saw the end before we’d begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what’s mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won’t stop there,
I am here for you if you’d only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I’ve kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I’ve been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer but when I wake,
You can’t break my spirit - it’s my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I’ve seen you cry, I’ve seen you smile.
I’ve watched you sleeping for a while.
I’d be the father of your child.
I’d spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We’ve had our doubts but now we’re fine,
And I love you, I swear that’s true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I’m asleep.
And I will bear my soul in time,
When I’m kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
I’m so hollow, baby, I’m so hollow.
I’m so, I’m so, I’m so hollow.


Adios.

Bro Rick.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home