Friday, June 1, 2007

Half year review my staff....

Dalam minggu jadual kerja memang ketat gila, sampai masa keje nak keluar makan pun x sempat, kalau kerja shift ptg sekarang ni, memang sibuk sikit, makan pun bila balik kerja sahaja nanti, minggu ni pula sibuk ngan " Half year review " untuk budak2 aku, semua ada 75 org kesemuanya.

Untuk review seseorang staff aku ambil masa 2 minit untuk siapkan, nak masuk kan data dalam paper work dan calculate point dan mcm2 lagi la...sampai semalam aku bawa balik kerumah untuk siapkan, ambil masa sampai pukul 4 pg baru habis kesemua nya. Mengantuk gila..

Pastu minggu ni plak ada BKS, siapkan review pastu baru buat esemen BKS, terkejar-kejar aku kesana kemari, tido pun 2 jam jer...tapi kali ni rasa puas hati, walaupun sibuk dua2 kerja aku beres...walaupun penat....





Siap dengan calculator sekali.

Bro Rick Says....

Walaupun penat dan letih badan ni, saya tetap bangga dan berpuas hati diatas kemampuan dan kerja keras saya sendiri.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home